Novi Sad
21.10.2013.
10:45 > 10:52
Investitori iz kineske provincije Šandong najverovatnije će izgraditi ili kreditirati izgradnju obilaznice oko Novog Sada, koja bi trebalo da spoji Mišeluk sa Žeželjevim mostom.
  • neko

    22.10.2013 21:10
    Treba sarađivati sa Kinezima, oni su vredan narod, a Kina je zemlja budućnosti!
  • roki

    22.10.2013 10:07
    Dobra vest za Novi Sad,konačno će se uži delovi grada rasteretiti saobraćajne gužve i buke kamiona,a i biće spojena (obilaznica) sa autoputem,koliko sam shvatio.Dobro je da su se gradske vlasti konačno odlučile da započnu ovaj projekat,to je već odavno potrebno gradu koji se ubrzano širi i ima sve veći broj vozila.
  • -

    22.10.2013 09:19
    -
    izvin'te, ali sta vise dogovaraju?
    ta obilaznica ima oko 6km. do sada bi vec bila gotova.

    nema kineza u tim parama.
  • ZASTICENI SVEDOK

    22.10.2013 06:51
    OBILAZNICA
    E to je prava obilaznica,obilaze nasa preduzeca kao sto je Backa put koji ima kadrove i masineriju a nedaju im posao !!! Namerno unistavaju nasa preduzeca da bi ih podelili izmedju sebe i kontraverznim putarima !!!!!
  • Petar

    22.10.2013 06:10
    Price
    ovakvih memoranduma su vlasti samo u Novom Sadu i Vrbasu potpisivali sa stotinama stranih firmi misleci da ce ovi da im daju lepe pare u njihove djepove sto su i od mene direktno trazili pa smo ih odbili, kredite na dvadeset godina sa pet godisnjim grase periodima i slicna Srpska posla.
    Kad cete vise shvatiti da nema vise toga i da cete raditi kako Evropa kaze. Koja zaobilaznica niste u stanju godinama zavrsiti Bulevar Evrope sramota na sta to lici, sve upada i propada da o prelazu diagonalno pruge ne govorimo. Sramota.
  • P

    21.10.2013 20:39
    jao jao
    Svi sve znaju, niko pojma nema. Ovaj zna da se u Kini sve raspada sto je izgradjeno u poslednjih 20 godina, onaj da je most bio jeftiniji nego Djilasov, neko opet udara po Bulevaru Evrope, DS-u, SNS-u... dodajte po zelji. A polovina nema pojma ni kako izlgeda grad pa se cudi "obilaznici" oko Petrovaradina koja povezuje Miseluk i Zezelj. Pa nije grad konveksan skup, niti obilaznica mora da bude 30km od grada. Mozda je samo izmestanje tranzitnog saobracaja iz centra Petrovaradina. Kako se toga niko nije setio, ha?! Vazno da se lupeta.

    Ova obilaznica je preko potrebna, a sad sto cemo do realizacije cekati duze neko da Isus opet vaskrsne je druga prica...


  • Spectator

    21.10.2013 19:41
    Memorandum
    Ne znam zašto ovoliko nadmudrivanja oko jednog memoranduma koji ne mora ništa da znači. Obično od velike većine memoranduma ispadnu samo šarene laže.
  • Lapot

    21.10.2013 19:15
    Da sumiramo: lakše je kritikovati bilo kakve napore da se kakva-takva obilaznica sagradi, nego podržati napore gradske gasti samo zato što je SNS?
    Onda vidimo se u saobraćajnom krkljancu na Bulevaru.
  • Huncut

    21.10.2013 18:13
    Jooooj pametuljci moji, pa ne mozete da zavrsite 3,6 km bulevara Evrope a ne obilaznicu oko Novog Sada eeejjjjjj... ??????
  • vare

    21.10.2013 17:56
    Obilaznica oko BG ide daleko (za sada) od grada (hvala Bogu), tako da se grad ni ne vidi. Jeste da nije zavrsena, ali OBILAZI grad ...
  • bns

    21.10.2013 17:14
    Ko je ovde lud? Bivši je gradonačelnik nove bulevare nazivao obilaznicom. Ovaj sadašnji takođe planira obilaznicu usred naseljenog mesta. O čemu oni govore? Ko može progutati to? Koliko ja kontam obilaznica obilazi grad, a ne ide posred kao što je to slučaj sa novim bulevarima, ili kako bi to bio slučaj sa spajanjem Žeželjevog mosta sa Mišelukom. Ne kažem da ne treba praviti saobraćajnicu koja spaja ove dve tačke, ili da nije trebalo praviti nove bulevare, ali to ne treba krstiti sa "obilaznica", jer to nije.
  • meda

    21.10.2013 16:46
    obilaznica
    Kao prvo nije gorov ni plan, kao drugo nisu obezbedjena sredstva, kao treće nije potpisano ništa? Problem je što Kinezi kao ozbiljan narod krene da se dogovara računajući da smo i mi ozbiljan narod a kako se kod nas ugovori i dogovori sprovode bolje da nekomentarišem. Nemaju para ni da završe Žeželjev most a ne da grade zaobilaznicu.
  • 21.10.2013 16:02
    transparentno nema šta.
    Ustvari ovo je patriotski.
    Kad su DSovci pravili planove za mostove onda su se drali da ćemo imati mostove za izvoz a sad je ovo u redu.
    nastavljaju tamo gde su DSovci stali.
    Reče neko jednom rukom pokazuju drž'te lopova a drugom rukom ćorišu.
  • NS2

    21.10.2013 15:57
    Nije 25km
    Nisu Kinezi sagradili most od 25 km vec od 42 ali su ga gradili 12godina .I neznas APSOLUTNO koliko je kostao jer Kinezi nikad strancima ne izbacuju cifre pa ni tebi!
  • NS2

    21.10.2013 15:55
    Sremac
    A GDE JE BIO NOVAC ZA NOVI ZEZELJEV MOST ?
    Ajdkad znas za most izmedju Rumunije i Bugarske ,on NIJE u Funkciji jer jos ni dan danas nisu uradjeni prilazi .A trazis dokaz ;PA LETNJE GUZVE NA GRANICI PREMA MADJARSKOJ!
    Drugo dali znas za "Finansisku konstrukciju gradnje Zezelja" ?
    I dali znas da za 2 meseca mozemo da ostanemo bez %,% miliona evra Evropskih para ?
    A dali znas da je i pokrajina i grad sufinansijeri gradnj?
  • Zoran021

    21.10.2013 15:42
    obilaznica
    Obilaznica duga 6.5 km sa dva tunela ? Koja je to planina da treba da se buše dva tunela oko NS na dužinu od 6.5 kilometara? Zvuči mi kao prilika za muljažu!
  • Scotch Bonnet

    21.10.2013 15:41
    @Dado
    Nisu pravili samo su finansirali.

    Posle onoliko katastrofalnih nesreca, rusenja, zatrpavanja i graditeljskih tragedija koje su akutni problem u Kini niko ni u ludilu ne bi dao Kinezima da direktno gradi bilo sta.

    Posto je ovo SrBija i tu odavno nema zdrave svesti i jos manje pameti, ne bi me cudilo da stvarno neko da Kinezima da gradi nesto.

    Neverovatna je kolicina glupog populusa na ovim prostorima koji jos uvek veruje u Deda Mraza.
  • pozdrav

    21.10.2013 15:40
    s petrovaradina
    Plan o izgradnji obilaznice postoji pa minimu 25 god. mozete ga videti u opstini Petrovaradin. Ali poetna je sto se svake godine to prica, kao i sto su nam obecali u predizbornoj kampanji uredjenje gradica, a sad zaobilaznicu. sve ce se to zavrsiti kao ATP!!!Ko nam kriv kad smo ovce za sisanje!
  • joja

    21.10.2013 14:30
    ako ne možete da se odlučite...
    ...uradite ovako: Uzmete kredit na 20 godina sa grejs periodom od 5. Odmah pokupite provizije i ostalo, lepo se potkožite. Kad istekne grejs period, vi nećete biti na vlasti, i eto lepote: grad počinje da otplaćuje kredit koji ste vi uzeli, počinje i obilaznica da se ruinira..., a onda ponovo nastupate vi, sa pričama: kad smo mi vladali izgradili smo obilaznicu i ostavili punu gradsku kasu, a ovi sad samo rasipaju, nisu u stanju ni da održavaju ono što smo mi sagradili... i tako se ponovo dolazi na vlast.
    Eh, da me je majka rodila sa đonovima umesto obraza, bila bih bogata kao Krez!
  • Srdjan

    21.10.2013 14:06
    obilaznica
    Kakva je to obilaznica koja prolazi kroz Petrovaradin, zatim Žeželjev most udaljen 300m od centra grada koji raste i razvija se? Ja sam uvek mislio da obilaznica obilazi grad kao prsten i povezuje najznačajnije autoputeve, kao npr u svim razvijenim zemljama.
  • Anonimus

    21.10.2013 14:01
    Da li sam ja idiot?
    Da stvari postavimo ovako: ako je obilaznica oko nečega onda se to nešto obbilazi.U našem slučaju se to nešto odnosi na Novi Sad.Ove dve tačke koje obilaznica povezuje su u Novom Sadu! Da, treba obilaznica umesto famoznih bulevara koji tranzit provlače kroz grad.Obilaznica treba Novom Sadu sa severa prema jugu da odvuče tranzit van grada na novi most oko Futoga ili zapadnije.Ali ja sam samo možda idiot pa ovo ne morate uzimati ozbiljno.
  • 21.10.2013 13:49
    "Kinezi su do sada pravili pute u EU.Ne vidim razloga za malodušnost i cinizam u komentarima, osima ako nisu politički motivisani"

    U kojim to drzavama EU?
    Verovatno u onim EU banana drzavama. Po Nemackoj, Britaniji, Francuskoj, Skandinaviji sigurno nisu Kinezi pravili puteve. Sva ona gradjevinska cuda po Kini koja su se zidala pre 20 godina i kojima se svet divio na velicini i grandioznosti sada se urusavaju. Losi materijali, proracuni, fuserski radovi. Sve je bilo po principu spolja gladac iznutra jadac.
  • 21.10.2013 13:48
    Kanda će nekoga žena ostaviti jer neće umeti da objasni otkud u kući toliki novac.
    Kao i prošli put ...
  • ajmo

    21.10.2013 13:19
    opet...
    Uzimamo kredit od kineza, platimo kamate. Kinezi rade most, platimo radove. Pare x2 pravac azija! pa jasno, kad ovde ne znamo šta ećmo sa parama, a i nemamo dovoljno obrazovane ljude kao ni radnu snagu da napravimo išta samo pa čak ni most!
  • dado

    21.10.2013 12:53
    Kinezi su do sada pravili pute u EU.Ne vidim razloga za malodušnost i cinizam u komentarima, osima ako nisu politički motivisani
  • Shone

    21.10.2013 12:52
    A Novo Naselje?
    A kada će nko imati m..a da se suprotstavi divljoj gradnji i napravi obilaznicu na Novom Naselju da teški kamioni ne prolaze kroz naseljeni deo grada?
  • Mikljuš

    21.10.2013 12:52
    Ovo nije gotov projekat, već samo najava sporazuma.
    I treba sa svima razgovarati, tako radi ozbiljna Uprava grada na čelu s gradonačelnikom. Obilaznica nam je preko potrebna i pravi izvođač se mora odabrati, da ne bude posle...
  • ljosa

    21.10.2013 12:39
    Opa Bato!
    Evo novi ATP Vojvodina! Potpisali a ne znaju sta i kako ce biti! Masala!!
  • Сремац

    21.10.2013 12:23
    Балтазар побркао мостиће
    Балтазаре,Жежељев мост је срушен од стране НАТО пакта 1999 године,шта су то предходници урадили?Демонтирали су мост на баржама и омогућили отезање почетка изградње новог моста на Коридору 10,зашто?Зато да би ЕУ изградила мост преко Дунава између Румуније и Бугарске и коридор 10 "бацила на маргину",ТО ЈЕ ИСТИНА,све друго је прича за малу децу.
  • Sale NS

    21.10.2013 12:21
    A pobratim ?
    Opšte je poznato, a i na sajtu Grada lepo piše, da nam je jedan od pobratima, još od davne 1981. godine, i kineski grad Čangčun sedišete kineske provincije Žilin. I sada, umesto da ta provincija nešto uradi ovde kod pobratima pojavljuje se neki Šandong ?!
  • Mongol

    21.10.2013 11:47
    AP Shandong
    Shandong je provincija (pokrajina). Kao npr. Bavarska. Ovaj ovde lik je "zastupnik" Shandonga. Nesto nije u redu. Ugovori se potpisuju sa pravnim licima kompanijama, bankama,....a ne sa pokrajinama. Podsecam da je u Kini na snazi komunizam i da je u pitanju drzavno vlasnistvo. E sad ako je to neka kompanija koja se slucajno zove isto kao i provincija, onda nam treba tacna funkcija, pozicija onoga koji je dosao da nesto ugovori. Ako je sve to znamo o njemu da je "zastupnik", oda cemo proci u najbolju ruku kao sa Alpinom.
  • Baltazar

    21.10.2013 11:32
    ovce
    1.Most preko kanala na ušću kanala u u Dunav
    2.Most preko Dunavca do ribarskog ostrva
    3.Most preko kanala u produžetku bulevara Evrope
    4.Most preko dunava u produžetku Subotičkog bulevara
    5.Most preko Dunava do spajanja sa auto-puem, negde iza Petrovaradina
    6.Most preko stubova srušenog mosta Franca Jozefa
    7.Tunel kroz Frušku goru prema Irigu
    8.Žeželjev most (u izgradnji-ovim tempom će biti gotov 2037)
    I mi smo sve ovo progutali. Kakvi smo, bolja vlast i bolja država nam i netrebaju!
  • 21.10.2013 11:32
    Не верујем ни ја Кинезима, док их не видим на делу!

    Али, постоји чињеница, да су они, код себе, изградили мост од 25КМ! ПРЕКО МОРА са СВИМ прилазима, који је коштао мање него Ђиласов преко Аде без прилаза!

    Искрено, коме би ви пре веровали?
  • No

    21.10.2013 11:24
    Made in China
  • osoba sklj

    21.10.2013 11:13
    @osoba m
    Zasto ne verujete proceni "strucnjaka"?
    Tamo rukovodi osoba b alias ddd.
    Takve urudite treba dobrano cuvati da ih ne
    ukradu Rusi, Ameri ili Kinezi.
  • Osoba M

    21.10.2013 10:57
    Nemaju plan, ali znaju koliko ce da kosta? Vec vidim kako ce nekim ljudima da ispadaju pare iz dzepa, je ne moze vise da stane...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna